dijous, 28 de febrer del 2013

3. Avatar


La activitat  Es tractava de fer un avatar Que  ens identifiqui, ja és nostre, un avatar és  Una Representació Gràfica, generalment Humana, Que Es associa un usuari per la teva  identificatió . Els avatars poden ser  Fotografies o dibuixos Artístics, i ALGUNES Tecnologies permeten el us  de Representacions.
Yoop
Aquesta aplicació  m'ha agradat per que no sol   surt  la cara si no tot el cos.


Sense_titol
Aquesta també m'ha agradat per que  es la aplicació que tenia  mes coses.
Dibujoo
Aquesta aplicació no es molt bona per  no he  trobat  ni el tipus de ullis que tinc ni la cara.
Ahoraaaaa
Aquesta no es mol bona per que no he trobat ni el color de la meva pell  ja que la cara surt rara.
Esa_esa_esa
Aquesta es la mateixa aplicació que la de abans.
Eeuueu
aquesta es la que mes m’ha agradat per és la que mes em   Sento identificada.
Siiii
he elegit aquesta aplicació per que hem feia molta gracia.
comentari:
Aquesta activitat a segut molt entretinguda per que estàvem buscant webs per trobar avatars que ens  identifiquen, no m'importaria repetir-la  per que a estat molt entretinguda  , una de les dificultats  és que no trobava el color de la meva pell ni el cabell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada